Avtalshantering

Få stenkoll på dina avtal med AI. Minska både risker och administration.

Sätt avtalen på autopilot

När mängden avtal växer så är utmaningen att behålla översikt och kontroll. Löptider, uppsägningstider, förnyelser och specialklausuler – listan kan göras lång. Med denna tjänst erbjuder vi dig marknadens vassaste system utvecklat av experter inom legal tech.

Vad kul att du är intresserad

Fyll i formuläret så återkommer vi så snart vi kan. Du når oss även på hej@purchasepartner.se samt telefon: 070 728 88 77.

    Vi bryr oss om din integritet
    Därför behöver vi ditt godkännande för vilka syften vi får lov att lagra och behandla dina personuppgifter. Om du vill läsa mer om hur vi hanterar personuppgifter klickar du dig in till vår Personuppgiftspolicy..

    Den här webbplatsen är skyddad av reCAPTCHA. Googles

    Privacy Policy och Användarvillkor gäller.

    Smarta funktioner
    Importera från fil, e-post & integration
    Extrahera avtalsdata automatiskt
    Tydliga notiser och todo-listor
    Stöd för flera språk
    Skräddarsy mallar & kategorier
    Avancerad användarhantering
    En modernare och enklare avtalshantering

    Fokus på att minska admin och fel

    Vi är partners med Tagd som har utvecklat ett av marknadens smartaste avtalshanteringssystem. De har snabbt gjort sig ett namn på marknaden och grundarna har lång erfarenhet av e-signering, legaltech och compliance.

    Det som gör Tagd unikt är att man i princip helt eliminerat de tidskrävande stegen för att identifiera och stansa in avtalsdata samt hålla koll på och följa upp avtalen.

    Contract Management förstärkt med AI

    Med hjälp av avancerad teknik och artificiell intelligens så kan systemet läsa igenom alla avtal du skickar in och identifiera exempelvis avtalstyp, klausuler, parter och viktiga datum.

    Avtalen kategoriseras upp på ett tydligt sätt och blir sökbara. All interaktion med dem sparas i audit-loggar, och viktiga datum samt påminnelser läggs upp i systemet för att du ska ha full kontroll på dina avtal. Givetvis sker allt med fokus på säkerhet i enlighet med GDPR.

    Minsta möjliga friktion för att komma igång

    Oavsett hur smidigt och mycket bättre ett system är, så vet vi att det ibland kan ta emot att göra ett byte. Vanliga frågor är: Hur ska vi få in alla avtal i det nya systemet? Hur säkerställer vi att all information hänger med? Vem ska frigöra tid för allt detta?

    När du väljer Tagd som avtalshanteringssystem så ingår en projektledare som hjälper dig med migrering av befintliga avtal och säkerställer att övergången blir så smidig som möjligt.

    Våra andra tjänster

    Lönsamhetskonsult

    Ibland vill man bara ha tryggheten av att någon finns där som en extra resurs. Det kan vara att du behöver second opinions eller hjälp med större strategiska avtals- och inköpsfrågor. Genom denna tjänst får du tillgång till en eller flera av våra konsulter, antingen i abonnemangsform eller på projektbasis för större uppdrag.

    Läs mer

    Avtalsrevision

    Det heter att avtal är till för att hållas, men hur säkerställer du det? I denna tjänst hjälper vi dig med att följa upp tidigare ingångna avtal för att säkerställa en god avtalsefterlevnad från leverantörens sida. Vi presenterar en tydlig sammanställning med resultatet tillsammans med eventuella åtgärder som du behöver vidta.

    Läs mer

    Sänkta Leverantörskostnader

    Vår populära huvudtjänst där vårt arvode är en del av din besparing – med andra ord: helt riskfritt. Projektet består av tre faser: Kartläggning, Genomförande och Överlämning. Huvudmålet är att omförhandla dina leverantörer till lägre kostnader och bättre villkor som ger mer värde per investerad krona.

    Läs mer
    Nästa steg

    Per Gudrunson, Seniorkonsult

    Har du några frågor?

    Ibland vill man bara ha ett hederligt gammalt telefonsamtal eller skicka iväg ett mejl. Om du undrar något så är du varmt välkommen att höra av dig. Vill du läsa mer om vad våra kunder har att säga och hur vi hjälpt dem så hittar du en snabblänk till det nedan.